1. Cine este Askredit IFN SA?

 Askredit IFN SA este o societate financiara nebancara monitorizata de Banca Nationala a Romaniei si se afla inscrisa in Registrul General al Bancii Nationale a Romaniei sub numarul RG-PJR-41-110314/19.09.2016

 

2. Care sunt produsele de creditare oferite de Askredit?

 

3. Cum aplic pentru un credit Online?

Daca esti client nou, urmareste instructiunile de pe site care te vor indruma in procesul de solicitare a imprumutului: alege durata si valoarea imprumutului si apasa butonul „aplica” si, apoi completeaza formularul de inregistrare. Daca ai mai folosit serviciile noastre, tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi in contul tau, folosind adresa de e-mail cu care te-ai inregistrat initial  si parola si apoi sa aplici pentru un imprumut.

 

4. Cum imi creez un cont?

Pentru a-ti putea creea cont trebuie sa ai o adresa de email si un numar de telefon personal valide. Pentru a crea contul trebuie sa alegi durata si valoarea imprumutului,sa apesi butonul „aplica” si apoi, sa completezi formularul de inregistrare. Daca ai uitat parola, apasa “Login”, pentru a-ti crea o noua parola.

 

5. Care sunt documentele necesare pentru un credit?

Pentru a accesa un credit, trebuie să ne transmiti la primul credit doar doua documente :

 

6. Cine poate lua un credit?

Pentru a lua un credit Online, este necesar:

 

7. Care este suma si perioada imprumutului?

 

8. Care sunt costurile creditului?

La Creditul Online, dobanda este fixa. Rata dobanzii este de 1.34%/zi din suma solicitata la primul credit, fara alte costuri suplimentare: nu avem comision de analiza,nu avem commision de acordare, nu avem comision de rambursare anticipata si nici comision de administrare. Incepand cu urmatoarele credite poti beneficia de o reducere la dobanda, daca ai rambursat la timp creditul initial.

 

9.  Ce este DAE?

DAE este calculata conform formulei legale asa cum este ea impusa prin legislatia in vigoare dedicata protectiei consumatorilor si este este semnificativ mai mare decat cea oferita la creditele bancare.

DAE reprezintă dobânda anuală efectivă, care este egală, pe o perioadă de un an cu valoarea actuală a tuturor angajamentelor, trageri, rambursări și costuri, prezente și viitoare, convenite de creditor și de consumator. Formula de calcul este urmatoarea:

Imagine formula

unde:

 

Chiar daca dobanzile si comisioanele sunt aceleasi, DAE variaza in functie de perioada de creditare. Vom parcurge impreuna un exemplu concret: daca imprumuti suma de 300 ron pentru o perioada de 30 de zile,dobanda 90 ron, total de rembursat 390 ron, DAE este de 2321,02.00%

Îți reamintim faptul că DAE, în cazul creditelor acordate pe o perioadă scurtă, nu este relevantă, deoarece dobânda nu se calculează pe an.

 

10. Cum aflu daca mi-a fost aprobata solicitarea de Credit online?

Sunteti informat, in mod automat de catre aplicatia informatica, prin e-mail pe adresa cu care v-ati inregistrat la noi pe site sau prin SMS pe numarul de telefon furnizat.

 

11. Cum semnez contractul pentru creditul Online?

Contractul se semneaza electronic, direct de la calculatorul tau, nu trebuie sa te deplasezi nicaieri. Vei primi prin SMS un cod unic de validare, pe care sa il introduci in campul corespunzator. Codul de validare este valabil o ora de la primire, daca nu resesti sa validezi contractul te rugam sa ne contactezi la nr telefon 0314.366.044 sau 0771.583.815 sau pe adresa de email suport@askredit.ro.

 

12. Cât dureaza pâna primesc banii in cont?

 

13. Cum primesc banii?

Prin virament bancar in contul tau personal sau ii poti ridica de la banca in numerar de la orice agentie sau sucursala a Bancii Transilvania.

Pentru a putea ridica banii de la casieria bancii (nu implica nici un cost suplimentar) ai nevoie doar de buletin. In functie de comisioanele bancii unde ai deschis contul curent in care vrei sa primesti creditul, pot aparea costuri in functie de conventia de cont curent pe care o ai incheiata cu banca ta. In orice caz, suma pe care o vei primi in cont va fi suma creditului asa cum figureaza ea in contract.

 

14. Cum aflu daca mi-a fost respinsa solicitarea de credit?

Sunteti informat, in mod automat de catre aplicatia informatica prin e-mail pe adresa de mail cu care v-ati inregistrat la noi pe site.

 

15. Daca mi-a fost respins creditul mai pot aplica?

Daca ti-a fost respinsa solicitarea de credit, poti aplica pentru un nou credit dupa minimum 30 de zile.

 

16. Contractul semnat electronic este legal si valabil pe teritoriul Romaniei?

Este un contract valabil si legal. Semnarea prin intermediul mijloacelor moderne de comunicare este un sistem acceptat si in Romania atat de catre organismele de control cat si de catre instantele de judecata chemate sa se pronunte asupra legalitatii unor astfel de contracte.

Contractele de credit incheiate la distanta sunt reglementate de Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014, O.G. nr. 85/2004 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă privind serviciile financiare.

 

17. Cum rambursez suma datorata?

 

18. Cum aflu ce suma am de rambursat?

In cazul in care, din diferite motive , nu ai contractul de credit cu tine sau ai intarziat cu plata creditului si vrei sa achiti dar nu poti calcula in acel moment ce suma datorezi,  pentru a afla aceste detalii, te rugam sa ne contactezi la nr telefon 0314.366.044 sau 0771.583.815 sau pe adresa de email suport@askredit.ro.

 

19. Ce pot face daca nu pot rambursa la timp?

Daca nu poti plati la timp, te rugam sa ne contactezi inainte de scadenta sau cel mai tarziu in ziua scadentei, pentru a evita consecintele neachitarii creditului la timp. Poti suna pentru a rezolva aceasta problema la nr telefon 0314.366.044 sau 0771.583.815 sau ne poti trimite un email la adresa suport@askredit.ro.

 

20. Ce se intampla daca nu platesc la timp?

Neindeplinirea obligatiilor de plata are urmatoarele cosecinte:

Daca ai probleme si nu poti achita la timp, si pentru a evita situatiile neplacute, este bine sa ne contactezi la telefon 0314.366.044 sau 0771.583.815 sau pe adresa de email suport@askredit.ro. 

 

21. Daca am datorii la Biroul de Credite, pot primi un credit?

Desigur. Askredit ofera credite şi persoanelor cu istoric negativ la Biroul de Credit.

 

22. Care este numarul maxim de credite pe care il pot avea in acelasi timp?

Poti avea un singur credit Online. Dupa rambursarea integrala si la timp a creditului anterior, vei putea solicita un nou imprumut.

 

23. Pot rambursa anticipat creditul?

 Da, poti rambursa anticipat. Rambursarea anticipata are si avantaje, cum ar fi:      

Exemplu: Să presupunem că ai împrumutat 100 RON pentru 30 zile. Asta înseamnă că plăteşti 1,0 RON pentru fiecare zi. La scadenţă vei avea de plătit 100 RON + 30 RON dobândă.

Dacă te hotărăşti să plăteşti anticipat după 10 zile, vei plăti 100 RON principal + 10 RON dobândă.

 

24. Cum sunt protejate datele mele personale?

Datele tale personale nu vor fi folosite decât în scopul evaluării cererii de credit, acordării creditului şi rambursării creditului.  ASKREDIT IFN SA acorda o mare atentie protejării datelor tale cu caracter personal pe care le comunici în cadrul aplicaţiei de credit.

 

25. Cum comunic cu ASKREDIT?

Ne dorim sa comunicam constant cu fiecare client in parte, iar daca ai nevoie de informatii suplimentare ne gasesti telefonic, de luni pana vineri, intre orele 09:00-18:00 la numerele de telefon 031.9636,  0314.366.044 sau 0771.583.815  sau prin e-mail la adresele sales@askredit.ro sau suport @askredit.ro.

 

26. Daca o alta persoana cere informatii legate de creditul meu, i se ofera?

Oferim informatii doar titularului de credit, din motive de siguranta si confidentialitate. 

 

27. Cum sa imprumuti responsabil?

Creditul online este destinat necesităților tale zilnice si este soluția potrivită pentru a-ți rezolva micile probleme neprevăzute. Poti apela la creditul online pentru urmatoarele tipuri de necesitati:

Apleaza la creditul online doar dacă ai capacitatea de a rambursa acest credit la timp, si nu imprumuta mai mult decat iti permiti sa rambursezi.  Daca ai posibilitatea, iti recomandam sa rambursezi anticipat deoarece creditul va fi diminuat si nu ai penalizari. Ne rasplatim clientii fideli printr-o crestere a flexibilitatii, prin extinderea sumei ce poate fi imprumutata si prin reducerea dobanzii.